Testemonials

”Vores mand - i en kompliceret IT-proces”

Opgave: Projektledelse i forbindelse med opgradering af bestående økonomisystem samt indførelse af Dynamics CRM.

”Henrik skulle styre processen som ”vores mand” – i forbindelse med opgradering af vores økonomisystem. En sådan proces kræver mange interne ressourcer. Og dem havde vi ikke. Hverken medarbejder- eller vidensmæssigt.
Vi havde 2 leverandører, der skulle levere softwaredelen til opgraderingen. Henrik skulle styre de to leverandører igennem og sikre vi fik, hvad vi havde brug for og bestilt. Hans store erfaring nød vi også godt af i den efterfølgende interne uddannelse af vores medarbejdere. Vi købte et system. Henrik hjalp med at implementere systemet i forhold til vores specifikationer, men samtidigt åbnede Henriks store viden om produktet vores øjne for yderligere områder, hvor systemet også kunne gøre nytte.
Han udfyldte rollen til UG, og jeg vil helt klart benytte Henrik i en fase 2 hvis/når behovet opstår.” udtaler AVC Direktør, Christian Dannevang.

“Henrik er en meget seriøs og loyal samarbejdspartner. En behagelig fyr og god til at læse folk og identificere deres vidensniveau og behov.”


”Han fik struktur på vores IT”

Opgave: Dokumentation af bestående IT installation, ansvar for serverdrift, vedligeholdelse af brugere på netværk samt IP telefoni.

Vi havde brug for at få ryddet op i vores IT systemer. Få skabt system og struktur og ikke mindst få et samlet overblik over, hvad vi havde og få det dokumenteret. Henrik lavede sammen med os en SWOT analyse af vores eksisterende IT løsninger og en efterfølgende behovsanalyse af, hvilke løsninger vi havde brug for, så vi kunne udvikle os videre. Henrik fremkom med forslag, og vi lyttede til hans konklusioner.
Han udstråler en stor grad af viden, kompetence og erfaring på området. Og så er han altid i godt humør og engageret.
I starten var vi lidt bekymrede over størrelsen af hans virksomhed. Men hurtigt så vi det som en styrke at have en IT kompetent person - personligt knyttet til vores virksomhed.  Og han er jo ikke alene, for gennem ham fik vi adgang til et stort netværk af kompetencer. De supplerede ham efter behov.

“Henrik kan gå ind i alle IT opgaver her i virksomheden. Han dækker hele spektret…”


”Altid tilgængelig og til at forstå”

Opgave: Leverandør af IT, rådgiver om IT relaterede spørgsmål. Levering af en mail løsning, som bruges af Pensionsgruppen i hele Danmark
(4 lokationer).

”I forbindelse med en fusion af flere afdelinger havde vi brug for en leverandør, der kunne skabe os en fælles IT platform på tværs af vores lokationer. Især i.f.t. et integreret mailsystem og ikke mindst opkobling til en fælles vidensbank.
Vi koblede Henrik på opgaven, og det har bare virket fra 1. dag!  Henrik var dygtig til at afdække vores virksomheds behov på tværs af geografien. Og fandt en passende og optimal løsning. Hurtigt fik han efterfølgende systemet sat op - og i drift. Han har siddet ude på de enkelte lokationer og fået det sat op - og i dag yder han blot fjernsupport, når der er brug for det. Henrik har et stort personligt engagement og er meget ansvarlig overfor opgaverne. Han er altid tilgængelig - online, klar til at supportere os. Han slipper os ikke, selvom løsningen er leveret.

“Henrik er teknisk meget kompetent, formidler de tunge ting ukompliceret og i øjenhøjde med os, så det er til at forstå.”

 
 
AVC_logo.jpg
Audio Visuelt Centrum

Audio Visuelt Centrum


Direktør Claus Søgaard, cs@luminex.dk

Direktør Claus Søgaard,
cs@luminex.dk


Henrik Simonsen, henrik@pensionsgruppen.com

Henrik Simonsen,
henrik@pensionsgruppen.com